"De vraag om portieverpakkingen kwam eigenlijk van een klant", vertelt Peter Aerts, general manager. "Hiervoor zijn we dan gaan produceren en we beseften dat daar eigenlijk meer potentieel in zat", aldus Peter.
De portieverpakkingen zijn bestemd voor klanten in de zorgsector, bedrijfs-, onderwijs- en vrijetijdscatering én in de horeca. De cupjes zijn hygiënisch afgesloten voor individueel gebruik.
Door gebruik te maken van kleine portieverpakkingen is er minder derving. Het oogt ook properder en is makkelijk in gebruik. Bovendien kunnen diverse spreadvarianten afgevuld worden. En dat onder je eigen receptuur en merknaam.
The Spreadmaker opereert als private label-fabrikant. Op vraag van de klant kan er samen met de R&D-afdeling, een eigen receptuur ontwikkeld worden. Op die manier ontstaat een uniek recept met een eigen smaak waarmee je jezelf kan onderscheiden. Hierbij is ook de mogelijkheid voorzien om je eigen logo op de producten te plaatsen.
Wanneer je kiest voor The Spreadmaker, kies je voor producten van topkwaliteit met een voldoende lange houdbaarheid. Hygiëne en kwaliteit zijn cruciaal voor een gevoelig product zoals filet americain of preparé. The Spreadmaker heeft daarom een intern én extern controlemechanisme dat op het gebied van bacteriologie voldoet aan de strengste eisen qua voedselhygiëne en -veiligheid. Elke dag wordt vers mager kwaliteitsvlees gebruikt voor de bereiding van filet americain. Bovendien is The Spreadmaker zeer flexibel naar haar klanten. Zij kunnen rekenen op een snelle productie en korte levertijden. En dit alles gaat gepaard met een competitieve prijszetting.
Individuele porties filet americain klaar voor gebruik
In 2012 werd het bedrijf opgestart onder de naam Prima Food. De jaren daarop is het verkoopvolume exponentieel gegroeid. Zeven jaar later, in 2019, was er logistiek geen ruimte meer, dus werd er geïnvesteerd in een grotere productiesite om het bedrijf onder te brengen. Bij de verhuis naar de nieuwe productievestiging veranderde het bedrijf ook zijn naam naar 'The Spreadmaker'.
De ultramoderne productiesite van 5.000 m2 in Hulshout
The Spreadmaker houdt steeds de vinger aan de pols als het gaat om innovatieve trends. Zo zijn er al hybride spreads geïntroduceerd en wordt de mogelijkheid bekeken voor de ontwikkeling van vegetarische en zelfs veganistische spreads. Ook dit gamma zal dan in portieverpakkingen beschikbaar zijn.
"De vraag om portieverpakkingen kwam eigenlijk van een klant", vertelt Peter Aerts, general manager. "Hiervoor zijn we dan gaan produceren en we beseften dat daar eigenlijk meer potentieel in zat", aldus Peter.
De portieverpakkingen zijn bestemd voor klanten in de zorgsector, bedrijfs-, onderwijs- en vrijetijdscatering én in de horeca. De cupjes zijn hygiënisch afgesloten voor individueel gebruik.
Door gebruik te maken van kleine portieverpakkingen is er minder derving. Het oogt ook properder en is makkelijk in gebruik. Bovendien kunnen diverse spreadvarianten afgevuld worden. En dat onder je eigen receptuur en merknaam.
The Spreadmaker opereert als private label-fabrikant. Op vraag van de klant kan er samen met de R&D-afdeling, een eigen receptuur ontwikkeld worden. Op die manier ontstaat een uniek recept met een eigen smaak waarmee je jezelf kan onderscheiden. Hierbij is ook de mogelijkheid voorzien om je eigen logo op de producten te plaatsen.
Wanneer je kiest voor The Spreadmaker, kies je voor producten van topkwaliteit met een voldoende lange houdbaarheid. Hygiëne en kwaliteit zijn cruciaal voor een gevoelig product zoals filet americain of preparé. The Spreadmaker heeft daarom een intern én extern controlemechanisme dat op het gebied van bacteriologie voldoet aan de strengste eisen qua voedselhygiëne en -veiligheid. Elke dag wordt vers mager kwaliteitsvlees gebruikt voor de bereiding van filet americain. Bovendien is The Spreadmaker zeer flexibel naar haar klanten. Zij kunnen rekenen op een snelle productie en korte levertijden. En dit alles gaat gepaard met een competitieve prijszetting.
Individuele porties filet americain klaar voor gebruik
In 2012 werd het bedrijf opgestart onder de naam Prima Food. De jaren daarop is het verkoopvolume exponentieel gegroeid. Zeven jaar later, in 2019, was er logistiek geen ruimte meer, dus werd er geïnvesteerd in een grotere productiesite om het bedrijf onder te brengen. Bij de verhuis naar de nieuwe productievestiging veranderde het bedrijf ook zijn naam naar 'The Spreadmaker'.
De ultramoderne productiesite van 5.000 m2 in Hulshout
The Spreadmaker houdt steeds de vinger aan de pols als het gaat om innovatieve trends. Zo zijn er al hybride spreads geïntroduceerd en wordt de mogelijkheid bekeken voor de ontwikkeling van vegetarische en zelfs veganistische spreads. Ook dit gamma zal dan in portieverpakkingen beschikbaar zijn.